Пускам темата с цел събиране на информация: Та ситуацията е следната.
Вчера сложих нов акумулатор мисля 80 амперчаса но при заверката на гаранцията ми казаха че динамото ми зарежда малко /13,9 волта/ въпреки това е в границите според изискванията на гаранцията /13,8 до 14,4 волта/. Едно приятелче ми каза че проблема може да е и от слабо динамо. Гледах че излизат два модела 90 и 100 амперови. Имам ли шанс преди колата да дойде при мен да е сменено динамото и да е сложено по слабо/това утре ще го установя като прегледам табелката и дали пасва от друг модел алфа ромео/. Не съм имал проблем с колата. Другото нещо което е че днес ходих да направя диагностика на електрическата система на климатроника в представителството в Бургас защото ми изчезваше парното но след повторно запалване идваше, та специалистите казаха че този проблем се дължи на слабото зареждане. По принцип съм на ВИЕ с електричеството но дали разликата от 0,3 или 0,4 волта в зареждането е проблем.
Поздрави
Дамян
Вчера сложих нов акумулатор мисля 80 амперчаса но при заверката на гаранцията ми казаха че динамото ми зарежда малко /13,9 волта/ въпреки това е в границите според изискванията на гаранцията /13,8 до 14,4 волта/. Едно приятелче ми каза че проблема може да е и от слабо динамо. Гледах че излизат два модела 90 и 100 амперови. Имам ли шанс преди колата да дойде при мен да е сменено динамото и да е сложено по слабо/това утре ще го установя като прегледам табелката и дали пасва от друг модел алфа ромео/. Не съм имал проблем с колата. Другото нещо което е че днес ходих да направя диагностика на електрическата система на климатроника в представителството в Бургас защото ми изчезваше парното но след повторно запалване идваше, та специалистите казаха че този проблем се дължи на слабото зареждане. По принцип съм на ВИЕ с електричеството но дали разликата от 0,3 или 0,4 волта в зареждането е проблем.
Поздрави
Дамян
Comment